[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4493: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression'
Stafford Hockey Club • View topic - RIGHT NEXT DOOR- Lee Morgan and Alyssa Wood, Creative Team
1 post Page 1 of 1
Postby Reedvaneijk » Wed Oct 18, 2017 7:01 pm
Nike Zoom Elite 9 Shoe Review
Generatie na generatie, de Nike Zoom Elite-serie heeft runners een veelzijdige prestatie training optie aangeboden met een behoorlijke hoeveelheid kussen. Ik zou deze schoenen zelfs overwegen als een potenti?le marathondagschoen voor lopers die een beetje extra kussen over een traditionele raceplank zoeken. VerdictAfter ik meer dan een maand gebruik van de Elite 9s heb ik ze graag in mijn trainingscyclus geaccepteerd. In plaats van te lijken op een lichtgewicht Pegasus, lijkt de Elite nu op een zeer gestempelde Streak 6 (Lees onze Streak 6 Review hier). Ik vind ze persoonlijk uiterst gunstig omdat ik in een snelle voelschoen op trainingsdagen kan lopen, en het biedt mijn benen niet op tijdens de grote volumes. De schoen heeft een moeiteloos gladde rit als u in uw tempo belt en de Zoom Air-eenheid in de voorvoet geeft een veerkrachtige sensatie op de toon. De middelvoet is snug en perfect voor snellere gangen, maar de teenbox is een beetje meer afgerond voor een ruimere pasvorm dan uw standaard raceplatte. Deze laatste geeft de schoen een raceplatte zoals nike air max plus dames fit, dus het voelde snel meteen toen ik het probeerde. Nu, met de Release van de Elite 9, Nike biedt een complete herontwerp die is gebouwd om het tempo op te halen in een verscheidenheid aan trainingen, terwijl het nog steeds de veelzijdige cushioning behoudt. Een veelzijdige prestatie trainer die past tussen de Pegasus en de Streak 6, de Nike Zoom Elite 9 is een schoen die ik zou aanraden dat u overweegt bij te voegen aan uw trainingslijn. Een andere reden waarom de Elite zo veelzijdig is, is het gebruik van een kleverige wafelzool. Een van nike air max 2017 Dames Sneaker mijn favoriete aspecten van de Elite 9 is het gebruik van de Streak Racing laatste. Als je echt moeite probeert om maximale inspanning te doen, is er geen nike roshe run dames sale vervanging voor een lichtgewicht spijker of een racevliegtuig, maar de Elite was makkelijk in staat om snel te presteren, terwijl hij genoeg vergeving gaf. Shop Nike Zoom Elite 9
1 post Page 1 of 1

Login